olen saanut ensimmäisen tunnustuksen =) kiitos ainukka! tällainen lämmittää ja saa taas uutta potkua jatkaa!  Tunnustukseen liittyy se seikka, että minun pitäisi kertoa itsestäni seitsemän asiaa.

                                                 1295948289_img-d41d8cd98f00b204e9800998e 1295948297_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

 

1 minulla on káksi ihanaa lasta, kolmas tulossa ja tietenkin aviomies. he ovat elämässäni 1 sijalla 

2 asun maalla ja rakastan luontoa.

3 olen aina rakastanut nukkeja. lapsena minulla oli 47 kappaletta barbeja, tosin äitini ei säästänyt niistä yhtään. nukkekotina barbeille toimi mummoni vaatehuone jossa oli runsaasti huoneita. huonekaluja tein jo tuolloin kirjoista ja muista käyttöesineistä.

4 nukkekoti harrastus vei mennessään ihan yllättäin.

5 harrsatan nukkekotien lisäksi koruja, skräppäystä, jogaa ja uimista.

6 haluaisin osata kutoa. sitä taitoa minulla ei valitettavasti ole.

7 valmistelen parhaillaan 1:1 koossa vauvanhuonetta kuntoon

tämä tunnustus pitäisi laittaa 15 eteenpäin, mutta jo niin moni on sen saanut että en laita tälläkertaa, muuta kuin näin suullisesti. kaikille niille joiden sivuilla olen käynyt kommentoimassa.